Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Прошу ознайомитись та враховувати в роботі, інформацію від операторів, стосовно можливості повернення Стартового Пакета, фізичною особою / покупцем в торгову точку де цей пакет було придбано. Ще раз звертаю увагу, неможливість встановити будь який додаток, на кшталт вайбер, сигнал, олх, таблетка і т.ін. може бути пов'язано з дуже різними причинами, не пов'язаними з мобільним оператором і самі ці додатки не є частиною тарифного плану.

______________________________________________________________________


  1. чи може абонент повернути стартовий пакет з чеком, якщо він не відкривався, паковання ціле, пакет не активовано?

«Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.»


«Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.»


  1. чи може абонент повернути стартовий пакет з чеком, якщо він  відкривався але саме паковання не порушено, пакет не активовано?

Аналогічно пункту вище, якщо ярлики та пломби пакування не пошкоджено.


  1. чи може абонент повернути стартовий пакет з чеком, якщо він  відкривався але саме паковання не порушено, пакет активовано?

Не може, активація стартового пакету є його використанням за призначенням. Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» це підстава для відмови покупцю в обміні/поверненні товару належної якості.


  1. якщо абонент купив стартовий пакет, є чек, цей пакет відкривався та був активований. При цьому абонент не хоче його повертати, але в нього є питання що до його функціоналу та наповнення, куди йому звертатися?

За номером телефону «111», або в будь-яких магазинах ТОВ «ВФ Ритейл» (Vodafone).

Условия приема техники на компенсацию. 

При создании заявки на сайте компенсаций необходимо вкладывать фото с информацией о поставщике указанной на коробке. 
Техника, как правило, возвращается в торгующую организацию и уже потом на склад некондиции. Для приема техники у контрагента на руках должны быть:



1. Фото товара с моделью
2. Наличие упаковки
3. Гарантийный талон
4. Заявление клиента
5. Акт дефектации.
6. Шильд поставщика.
7. Возвратные документы(чек, чек минус, акт возврата денег)

Электронный адрес и контакты менеджера ответственного за компенсацию техники производителя:
Ткач Роман Tkach-R@foxtrot.ua +38 (044) 354-08-42 вн. 7496474967