Інструкція по відправці пристроїв на компенсацію в Сервісний Центр ЦИТРУС
Згідно з правилами REALME з 01.08.2021 всі навушники цього бренду є обмінними на ТТ.
Обов'язково пристрій повинен бути чистий і в повній комплектації.
Разом з пристроєм відправляються ( якщо пристрій клієнтський)
- Супровідний лист
- Заповнений гарантій талон
- Копія чека (= -)
- Заява клієнта про обмін / повернення
- Фото товару (повна комплектація), шильда / стікера із зазначенням постачальника «ЦИТРУС»
Супровідний лист повинен мати:
Якщо пристрій не був в експлуатації і є передпродажним допустимо відсутність чека, і обов'язково повинен стояти штамп або печатку в гарантійному талоні.
Разом з пристроєм відправляються
- Супровідний лист
- Заповнений гарантій талон
- Акт дефектації.
- Фото товару (повна комплектація), шильда / стікера із зазначенням постачальника.