Умови прийому техніки на компенсацію. 


1. Потребитель не посредственно звертається в торгуючу організацію.
2. Торгуюча організація формує запит у встановленому форматі за вказаними електронними адресами.
3. АСЦ – приймає рішення про ремонт/заміну або видачу акта/претензії сц.
4. На сайт компенсації подаємо тільки при наявності підтвердженої претензії АСЦ.



Добрый день!
Хочете прийняти до розгляду дану претензію, якою будуть наші подальші дії?

 
Код товара: 6913436
Виріб: посуд saucepot HOLMER Ківш з кришкою Holmer SP-12515-SS

Спасибо!

Так само в цьому листі/запиті повинні бути прикріплені наступні файли:
– Фото дефекта (брака).
– Фото упаковки.
– Фіскальний чек або документ, що підтверджує придбання товару споживачем (на предторг не потрібно).
– Заявления потребителя (на предторг не требуется).
– Акт дефектації.



Контакт для подачі запиту :Ткач Роман Васильович <Tkach-R@foxtrot.ua>



Електронна адреса та контакти менеджера відповідального з компенсаційної техніки виробника:
Ткач Роман  Tkach-R@foxtrot.ua  +380-95-285-16-66