Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 4 Следующий »

      

 Інструкція по відправці пристроїв на компенсацію в Сервісний Центр ЦИТРУС


Згідно з правилами REALME з 01.08.2021 всі навушники цього бренду є обмінними на ТТ.


Обов'язково пристрій повинен бути чистий і в повній комплектації.



Разом з пристроєм відправляються ( якщо пристрій клієнтський)


- Супровідний лист

- Заповнений гарантій талон

- Копія чека (= -)

- Заява клієнта про обмін / повернення

 - Фото товару (повна комплектація), шильда / стікера із зазначенням постачальника «ЦИТРУС»


Супровідний лист повинен мати:


  • назва пристрою
  • серійний номер
  • причина відправки на компенсацію / обмін (несправність, наявність заводського браку)
  • ПІБ клієнта і контактні дані (телефон) (якщо пристрій клієнтське)

Якщо пристрій не був  в експлуатації і є передпродажним допустимо відсутність чека, і  обов'язково повинен стояти штамп або печатку в гарантійному талоні.

Разом з пристроєм відправляються

-     Супровідний лист

-    Заповнений гарантій талон

-    Акт дефектації.

-   Фото товару (повна комплектація), шильда / стікера із зазначенням постачальника.


Электронный адрес и контакты менеджера ответственного за компенсацию техники производителя:
Варгалюк Аліна Яківна <Varhaliuk-A@foxtrot.ua> Varhaliuk-A@foxtrot.ua 044-537-48-00*74964



  • Нет меток