Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Разом з пристроєм відправляються (якщо пристрій клієнтський)

- Супровідний лист

- Заповнений гарантій талон  (ПІБ клієнта і контактні дані (телефон)).

...

 - Фото товару (повна комплектація), шильда / стікера із зазначенням постачальника «ЦИТРУС»


Супровідний лист повинен мати:


  • назва пристрою
  • серійний номер
  • причина відправки на компенсацію / обмін (несправність, наявність заводського браку)
  • ПІБ клієнта і контактні дані (телефон) (якщо пристрій клієнтське)

...

Разом з пристроєм відправляються

-     Супровідний     Супровідний лист

-    Заповнений гарантій талон

...

Окончательное решение о компенсации будет осуществляться сотрудниками Отдела сервиса «ТТТ» в Центре гарантийного обслуживания дилеров.



Электронный адрес и контакты менеджера ответственного за компенсацию техники производителя ТОВ "СВП ПЛЮС" (ТТТ):
Кацарский Дмитрий Katsarskyi-D@foxtrot.ua 044 537-48-00 *74966