Інструкція по відправці пристроїв на компенсацію в Сервісний Центр ЦИТРУС
Згідно з правилами REALME з 01.08.2021 всі навушники цього бренду є обмінними на ТТ. Гарантійний термін один рік з дати продажу.
Обов'язково пристрій повинен бути чистий і в повній комплектації.
Разом з пристроєм відправляються (якщо пристрій клієнтський)
- Супровідний лист
- Заповнений гарантій талон (ПІБ клієнта і контактні дані (телефон)).
- Копія чека (+ -)
- Заява клієнта про обмін / повернення
- Фото товару (повна комплектація), шильда / стікера із зазначенням постачальника «ЦИТРУС»
Супровідний лист повинен мати:
- назва пристрою
- серійний номер
- причина відправки на компенсацію / обмін (несправність, наявність заводського браку)
- ПІБ клієнта і контактні дані (телефон) (якщо пристрій клієнтське)
Якщо пристрій не був в експлуатації і є передпродажним допустимо відсутність чека, і обов'язково повинен стояти штамп або печатку в гарантійному талоні.
Разом з пристроєм відправляються
- Заповнений гарантій талон
- Акт дефектації.
- Фото товару (повна комплектація), шильда / стікера із зазначенням постачальника.
Электронный адрес и контакты менеджера ответственного за компенсацию техники производителя:
Варгалюк Аліна Яківна <Varhaliuk-A@foxtrot.ua> Varhaliuk-A@foxtrot.ua 044-537-48-00*74964
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________